Toimitusehdot

Voimassa alkaen 7.5.2019.

Verkkokauppa

Tietty (Iiasn arjen apu, Y-tunnus 2681596-1) myy tuotteita yksityisille täysi-ikäisille henkilöille Suomessa. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilausvahvistus lähetetään automaattisesti sähköpostiisi. Jos et saa vahvistusta vuorokauden sisällä tilauksestasi, ota yhteyttä sähköpostilla. Tarkista huolella, että omat tietosi ovat oikein – varsinkin puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Mikäli haluat tilauksen tehtyäsi lisätä tuotteita samaan toimitukseen, ole meihin yhteydessä puhelimitse p.0456669858. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Verkkokaupassamme on käytössä Klarna maksunvälityspalvelu, joka on sinulle turvallinen maksutapa. Finanssivalvonta on myöntänyt Klarna Bank AB:lle toimiluvan Suomessa rajat ylittävien rahoituspalvelujen tarjoamiseksi. Lisätietoja toimiluvasta tai rekisteröinnistä on saatavissa finanssivalvonnasta. Oston yhteydessä lähetämme sinulle automaattisesti maksuvahvistusviestin ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Mikäli et saa vahvistusviestiä vuorokauden kuluessa ostostasi, ole meihin yhteydessä puhelimitse tai sähköpostitse.

Toimitustavat ja -kulut

Toimitamme tilauksesi Matkahuollon tai Postin kautta. Mikäli sinulla on toive toimitustavasta, kuulemme sen mielellämme. Normaali toimitus noutopistepakettina maksaa 5,90€ ja mikäli haluat tilauksesi kotiinkuljetuksena sen hinta on 12,90€.

Toimitusaika

Lähetämme tilauksesi viipymättä sen jälkeen kun olemme vastaanottaneet sen nettikauppamme kautta. Yleisimmät toimitusaikamme ovat 1-5 arkipäivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista ilmoitamme asiakkaalle sähköpostilla.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautusoikeus lasketaan alkavaksi tuotteen vastaanottamisesta. Palautustilanteessa otathan aina mahdollisimman pian yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen tiettyshop@gmail.com. Palautettavan tuotteen tulee olla samassa kunnossa kuin se on sinulle toimitettu. Meillä on arkistossa kuvat jokaisesta tuotteesta ennen toimitusta ja riitatilanteessa tarkastamme tuotteen kunnon kuvaan vertaamalla.

Mikäli haluat palauttaa tilaamasi tuotteet, maksamme palautuksesta koituvat postikulut. Kun tilaus on palannut takaisin Tietylle ja olemme todenneet tuotteen kunnon samaksi kuin ennen toimitusta, maksamme tilaussumman kokonaisuudessaan maksuun käyttämällesi pankkitilille. Mikäli palautat vain osan tilauksen tuotteista, ei tilauksen toimituskuluja palauteta.

Vaihtotilanteessa maksat tuotteen palautuksesta koituvat postikulut ja me maksamme uuden tuotteen lähetyskulut yhden kerran. Mikäli korvaavaa tuotetta ei verkkokaupasta sillä hetkellä löydy, toimitaan tilanteessa asiakaspalautuksen tavoin. Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruutus. Mikäli paketti palautuu meille, veloitamme uudelleen lähettämisestä uudet lähetyskulut sekä palautuksesta aiheutuneet kulut.

Mikäli toteat tilaamasi tuotteen virheelliseksi, ota meihin viipymättä yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen tiettyshop@gmail.com. Koska myymme käytettyä tavaraa, pätee “sellaisena kuin se on” -ehto, eli myymme tuotteen siinä kunnossa kuin se on tuotekuvaus hetkellä. Ennen tuotekuvausta kaikki tuotteet pestään ja kunnostetaan niin hyvään kuntoon kuin mahdollista ja tarkastamme jokaisen tuotteen ennen myyntiä. Kuvailemme verkkokaupassamme tuotteiden kunnon mahdollisimman tarkkaan. Voit lukea lisää käytetyn tavaran myynnin vastuusta täältä https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Viat-viivastykset/tavaran-vika-tai-puute/kaytetyn-tavaran-virhe/

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa sähköpostilla osoitteeseen tiettyshop@gmail.com.

Vieritä ylös
Open chat
1
Hei 👋
Jos sinulla on jotain kysyttävää niin olen täällä.
Powered by